دهمین جشنواره امتنان از کارآفرینان استان لرستان+عکس
اخبار
اطلاعات کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



موضوعات
لینک دوستان
نویسندگان
نظر سنجی

نظرشما درمورد خبرگزاری خبر لرستان چیست؟؟

چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان خبر لرستان و آدرس newslorestan.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






دیگر موارد

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 73
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 73
بازدید ماه : 294
بازدید کل : 21572
تعداد مطالب : 51
تعداد نظرات : 13
تعداد آنلاین : 1



آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 51
:: کل نظرات : 13

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 2

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 73
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 73
:: بازدید ماه : 294
:: بازدید سال : 551
:: بازدید کلی : 21572
دهمین جشنواره امتنان از کارآفرینان استان لرستان+عکس
استاندار لرستان تأکید کرد: با اعتماد به بخش خصوصی مسیر توسعه در استان هموار می‌شود.
به گزارش خبرنگارخبر لرستان: هوشنگ بازوند ظهر امروز در دهمین جشنواره امتنان از کارآفرینان استان در تالار شهید آوینی ارشاد خرم‌آباد هوشنگ بازوند استاندار لرستانبرگزار شد،، اظهار کرد: مشکل استان لرستان فقط توسط خودمان قابل ‌حل است و منتظر دیگران بودن مشکلی را حل نمی‌کند.
وی کاهش نرخ بیکاری را ماحصل زحمات کارآفرینان دانست و گفت: باید به بخش خصوصی اعتماد کنیم تا مسیر توسعه هموار شود.
بازوند با ابراز این موضوع که ما به دنبال برقراری پرواز، توسعه فرودگاه، اتوبان کردن جاده‌ها هستیم، یادآور شد: استان‌های دیگر 30 سال پیش این کارها را انجام داده‌اند.
استاندار لرستان با تشریح این ‌که توسعه استان به‌ صورت سطحی منافع مردم را تأمین نمی‌کند ولی اگر عمیق عمل کنیم منافع مردم را تأمین کرده‌ایم، خاطرنشان کرد: اگر این شاخص‌ها مد نظر نباشد رضایت‌مندی کاذب کوتاه صورت می‌گیرد که ما به دنبال این موضوع نیستیم.
بازوند گفت: سرانه مصرفی استان لرستان 6 درصد است و این در صورتی است که سرانه درآمدی استان 28 درصد است که این دو با یکدیگر اختلاف دارند در حالي كه باید به یکدیگر نزدیک شوند.
وی اظهار کرد: مردم ما وقتی به اول مهر می‌رسند برای خرید لوازم مدرسه فرزندشان مجبور به فروش طلاهای‌شان هستند یا اگر قصد سفر داشته باشند مجبور به دریافت وام 500 هزار تومانی از بانک مي‌شوند.
استاندار از آستانه تحمل پایین در لرستان انتقاد کرد و تصریح کرد: هر چه آستانه تحمل پایین باشد سرمایه اجتماعی هم ضعیف خواهد بود.
بازوند با تأکید بر این‌ که می‌توانیم مشکلات‌مان را خودمان حل کنیم، تصریح کرد: عدم خودباوری مشکل اصلی در رابطه با حل مشکلات در استان است.
 
وی اظهار داشت: بخش خصوصی در استان غریب است و ما باید شرایطی را ایجاد کنیم که سرمایه‌ گذاران از حضور در استان لذت ببرند.
استاندار لرستان بابیان این‌که 48 هزار میلیارد نقدینگی در کشور وجود دارد، خاطرنشان کرد: این‌که لرستان نتواند 5 هزار میلیارد آن را به خود اختصاص دهد ضعف ما را نشان می‌دهد.
وی از شرایط سخت تأمین اجتماعی در رابطه با بنگاه‌های اقتصادی انتقاد کرد و گفت: درست است که مجلس قانونی را مصوب کرده است، اما تأمین اجتماعی می‌تواند کمک کند و در تغییراتی را در ساختار خود بدهد.
بازوند خاطرنشان کرد: ما بایستی خود را جای یک تولیدکننده بگذاریم و حرف‌هایش را گوش دهیم تا بتوانیم راه‌ حلی برای مشکلاتش پیدا کنیم.
وی گفت: استعلام گرفته‌ام اگر سرمایه‌گذاری بخواهد سرمایه‌گذاری کند باید 30 نفر را ببیند و با آن‌ها صحبت کند ما هم تصمیم گرفتیم ساختمانی را در استانداری تأسیس کردیم که در 10 روز آینده افتتاح خواهد شد و آن 30 نفر را در این ساختمان مستقر خواهیم کرد تا مانعی برای سرمایه‌گذار وجود نداشته باشد.
 
 آشتاب: ورود بخش خصوصي تنها راه نجات لرستان است
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان لرستان گفت: ورود بخش خصوصی تنها را ایجاد اشتغال و درآمد در لرستان است.
به گزارش خبرنگار یافته، علی آشتاب ظهر امروز در دهمین جشنواره امتنان از کارآفرینان برتر لرستان، اظهار کرد: سند توسعه و اشتغال استان به‌عنوان یک راهبرد مورد توجه استاندار است و دستگاه‌ها مکلف هستند در زمینهٔ رشد و توسعه اقتصادی استان از راه‌کارهای استاندار استفاده نمایند.
وی بابیان این‌که نرخ بیکاری لرستان کاهش پیدا کرده است، افزود: اين مهم حاصل زحمات کارآفرینان و مسئولان اجرایی استان است و اكنون 2 استان را پشت سر گذاشته‌ایم.
آشتاب ورود بخش خصوصی را تنها راه اشتغال و ایجاد درآمد در استان دانست و گفت: با نگاه ویژه‌ای که به بخش خصوصی داریم موانع آن‌ها را مرتفع خواهیم کرد.
وی از ثبت‌نام 2 هزار و 114 نفر برای دهمین جشنواره امتنان از کارآفرینان خبر داد و افزود: از این تعداد هزار و 75 نفر در بخش صنعت،610 نفر خدمات و 429 نفر کشاورز بوده‌اند.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان با اعلام این خبر اظهار داشت: با بررسی توانمندی‌های این افراد، در نهایت 9 نفر به‌عنوان کارآفرین برتر معرفی شدند.
وی تصریح کرد: توجه به بخش اقتصادی، ماحصل تلاش کارآفرینان در این حوزه بوده است.


تعداد بازدید از این مطلب: 86
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : مدیریت
تاریخ : یک شنبه 11 مرداد 1389
نظرات
مطالب مرتبط با این پست

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








درباره ما
به وبلاگ من خوش آمدید
منو اصلی
پیوندهای روزانه
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید